Gammla fotton!! <3

Har typ precis ätit midda.
Innan ja åt så satt ja och sorterade gammla bilder som ja sen ska sätta in i fottoalbum. Mamma har typ 10 000st så de tar typ as lång tid men ja får pengar för de så de e bra!! Ja hittar bilder på mej och kompisar från dagis som ja inte har träffat på 4ever och kompisar som går i min klass så ja träffar dagligen. Haha........<3 (:

yj
en bild på min lillebror <3

hwrjh
På mej och mina kompisar på dallet när ja va typ 4år

ute
En till fast gammal bild på Edward! (:

u65e
haha bild på en liten sur mej och en liten glad Gustaf

Haha bäst bilder asså!! <3
Puss!!

Kommentarer
Postat av: sophie

va glad att jag typ hjälpte dig med typ 10 foton!!! ;) <3

2010-04-20 @ 19:56:38
Postat av: FANTASTTIIC

Va? <3

2010-04-20 @ 19:58:35
URL: http://fantasttiic.blogg.se/
Postat av: FANTASTTIIC

Jaha nu fattar jag!! <3

2010-04-20 @ 20:04:05
URL: http://fantasttiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0