Typ god natt!! (:

Klockan va typ halv 12när vi kom in igen.
haha vi sprang typ bara runt och tog kort och så tills min kamera dog helt. Den hade typ dött flera gånger tidigare så vi fick gå in och typ byta batterier en gång, men vi hade inga så vi fick sno typ några från Eddas leksaker så han blev typ sur! (:
haha men sen dess så har vi typ bara suttit vid datan och försökt ladda upp bilderna till fb men de gick inte så bra de stod typ ba "oj! ett fel uppstod i några av dina bilder försök igen senare" och de stog de typ hela tiden så ja blev lite typ pist of på fb då, men till sist funka de och ja blev typ överlycklig!! <3 (: haha!
puss! <3

haha typ lite av bilderna!
e
på mej, blixten e väldigt stark så några bilder blev lite fucked up!

ew
haha vivi, och de e inte snö de regnar! (:

yw
jag och vivi

hgtr
haha på en väldigt blöt stuttsmatta!! (:

jh
haha sexigt vivi!!! :p

e
jag och mitt blonda hår!!

finns fler bilder på fb ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0