finland :D

Den senarte veckan så har jag varit i Finland.
Jag va där me Anni, Vivi, pappa och Jaana. Vi hade det jätte roligt förutom sista dan då vi inte hade ngt att göra.

Vi har:
-Tagit modellbilder
-vandrat i en vandringsled i skogen, 3dar+2 nätter utan föräldrar :D
-spelat nintendo (största delen av vår sysselsättning)
-badat
-bastat
-sovit i tält (när vi vandrade)
-åkt båt (väldigt mkt eftersom att dom bor på en halvö)
-grillat
-spelat kort
-kastat en frissbe sak
-plockat blåbär och sen gjort blåbärsmuffins av dom
-fått 100000,0000 myggbätt
-och suttit framför en brasa och frysit
haha typ de va har gjort.

lite bilder ♥

haha jag e jätte duktig för jag har läst mej att ro och säga några ord på finska ;D


haha på flygplatsen så såklart drack vi vanilj latte på starbucks ;D


spegelklart vatten ;)


haha nice va?? <3


när vi vandrade ;)


hahahaha va tvungen bara!  haha kolla på båten mkt fiiin! <3

haha puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0