uppdatering..... :D

har tänkt att börja uppdatera igen. Skulle göra de igår men jag hade ingen dator för den e trasig den som jag har hos mamma.

Igår så va jag hemma och på eftermiddan så åkte jag och mamma till Mörby C och handlade ett par strumpbyxor, sminkborttagning och ett linne. :D <3

Idag så har jag varit me anna. Vid typ 3 så hämtade vi Edward och sen när vi kom hem så åkte jag, Anna och mamma till Mörby C och fixade fotton till mitt legg som jag ska få imorron :D <3 Sen åt vi, sen åkte vi tillbax till skolan och typ pradade.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

då måste vi ses, mimilli bloggen kan vara min chattsida haha! Kram!

2010-08-04 @ 12:31:02
Postat av: Madeleine

jupp jag har tagigt bort min fb, när var ska vi ses , jag har int efått en enda signal på min mobil står det, men jag skickade dig ett sms,

2010-08-05 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0