änny en eftermidda...

som jag tillbringar i täby...inte bra asså....:/.....nä skojja bara :D Jag har de alltid skitkul där!! :DD

Idag så va jag först hos tandläkaren hela morronen :/ Dom typ fixa lite saker och så vene riktigt :/ :D

A va i täby och träffa paulinn, vivi, malin, ella, ida, dawid, marcus, klas och emma, carl och erik en snabbis ;)



haha precis när jag satt på tåget påvär hem så messade klas och frågade om vi kunde ses och eftersom att jag inte hade ngt bättre för mej så varför inte så vi typ va me varran resten av kvällen ;) ♥


Lite random såhär men vat ni vad jag kom på! elr jag gjorde de i sommras redan me nu åker de ut på bloggen men de e att "Center" och "Plopp" typ e same shit! samma tillverkade och allt de enda som skiljer e att "Center" har 1gram mer fett? haha vafan liksom?? xD


ser ni! (plopp e överst) 1gram mer fatt! (kcal endras jue oxå eftersom att de e mer fett) men annars e dom helt lika! xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

a elr hur jag har alltid undrat vad de e för skillnad mellan center och plopp?, och nu har jag svaret <3

2010-12-11 @ 17:08:49
Postat av: Anonym

fan va undertbart liv du har! har massa kompisar och många av dom e killar!

2010-12-11 @ 18:00:13
Postat av: vivi

Emma var inte där..?

2010-12-11 @ 20:00:42
URL: http://vivianderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0