Idag...

...så ska vi fira vivi :D ♥
Grattis i efterskott! förlåt för att jag inte skrev att du fyllde år igår :/ Men då säger jag det nu istället!!! Sååå...GRATIS!!!
Klockan typ 6 ska jag och pappa hem till dom och så ska vi fira vivi :D Hon kommer att bli glad för min present! Den e fan bäst!! hihihiihih ♥

Idag efter skolan så gick jag och Clara till Pavven en snabbis och sen så åkte vi hem.
Ska inte på tennises idag för att vi ska jue och fira Vivi och då skulle jag inte hinna hem, duscha och byta om innan vi skulle va där så ja hoppaöver den istället xD

Älskar min mamma för att när jag kom hem så hade hon köpte 2tröjor till mej :DD haha asså älska henne redan men just nu gör jag de liite extra :D

Och så har mina bilder kommit :DD Beställde dom i typ söndags och idag så fick jag dom ;D Asså jag framkalla dom och dom blev jättebra förutom några som blev lite suddiga för att jag har tagit dom med typ min mobil eller någon annan dålig kamera...:)

Och så får man öppna första luckan i sin "adventskalender" idag :D
Och första avsnittet av "adventskalendern", haha asså de måste man jue alltid se! resten kan man skita i men första avsnittet måste jag se!! :P ♥


hihi bild från förra året när vivi fyllde år;) LOVE IT! ♥


första luckan i min adventskalender med prinsessor på ♥


Framkallade bilder på mej och mina kompisar :D



tröjjorna jag fick av mamma :DD Najsiga va?? :D

Kommentarer
Postat av: Madde

långa men bra inlägg <3

2010-12-01 @ 16:16:26
Postat av: Anonym

fan va fina tröjor, vill också ha dem :P

2010-12-01 @ 16:17:57
Postat av: vivi

men såklart så ska du ta gamla fula bilder på mej :/

2010-12-01 @ 18:19:16
URL: http://vivianderssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

vartifrån kommer den grår tröjan?

2010-12-01 @ 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0