Nej värkligen inte!

Idag efter skolan så gick jag, natalie och lina till torget och handlade saker till ett pepparkakshus som vi ska bygga i skolan imorron. :DD Asså de e en stor tävling mellan alla klasser i hela skolan och 4elever från varje klass får va me och "utsmycka" ett papparkakshus ;D De e jätte najs och skolan betalar för allt!, först bygger dom ihop ett pepparkakshus och de gäller att bara få de så fint som möjligt och man fick 100kr att handla godis till de ;DD De e jätte nice och jag, fabian, natalie och john blev "de utvalda" för att göra de :D Kommer fan bli bäst asså! ♥
Men john e rädd för tjejer ( ;) ) så han ville inte gå me oss och handla saker och då ville inte fabian heller :/ Så lina kom me istället :)

Vi gick typ till konsum och frågade efter "polkagrisstänger" hon som jobbade där svarade Nej värkligen inte! och vi ba oooookejjj....?? typ nehä skit i de då ;) Sen ville jag ha papparkaksdeg (hee) så vi gick och letade efter de och va hittar jag då?? POLKAGRISSTÄNGER!?! vi ba VAFAN!! ;) Såå haha a tackvare mej så skulle har vi de nu ;D Jag e bara så bäst! ♥



Kommentarer
Postat av: Amanda

fett niice! ;)

men kan du inte lägga upp en sån där sak där man ser hur många besökare du har?? <33



Puss

2010-12-07 @ 20:02:40
Postat av: Anonym

haha skön tjej på konsum! :D

2010-12-07 @ 20:29:56
Postat av: svenska fröken is back!

vErkligen har inget ä i sig, jättenajs är ett ord, jättenice är också ett ord, sen förstår jag verkligen att det är jobbigt att skriva är (e) och var (va) och det (de) och mig (mej) osv.. riktigt ansträngande att hitta de rätta tangenterna! :)

2010-12-07 @ 22:13:19
Postat av: Anonym

haha okej ?

2010-12-08 @ 20:01:34
Postat av: Anonym

svenska fröken is back? haha, ingrid får skriva vad hon vill och läs inte bloggen dårå! inga du är bäst! :) <333

2010-12-08 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0