4-advent

fan va jag suger på att uppdatera! -,- har inte skrivit sen i fredags och förra veckan va jag oxå typ skitdålig på att updatera?!? haha aja skitit!


kort om vad jag gjort:

I fredags efter att jag kom hem så åkte jag till täby och va me vivi, emma, paulinn, ida och rasmus sen åkte vi (jag och vivi) hem till vivi och sen drog vi ut och träffa emma, ida och paulinn ♥

Lördag:
Åkte jag och vivi till stan och handla julklappar ;)
Sen på kvällen så drog vi ut igen och va me emma, carl, carl, basse, adam och fredrik :D haha vi va ute och åkte pulka fatta att jag va blöt sen! ;)

Idag (söndag)
Vakna hos vivi, sen åkte jag hem och packa ihop lite onödiga saker så slipper jag göra de sen innan flytten ;) Sen åkte jag och mamma till stan och handla ännymer julklappar :D


checklista för juklappar (hela släckten asså!) :
=klart/inköppt

per/pappa: √
angela/mamma: √
anders/mammas man: √
jaana/anni och vivis mamma:
gudrun/farmor:
gunnar/farfar:
sigrid/mormor: √
edward/lillebror: √
anni/halvsyster:
vivi/halvsyster:
bernd/morbror:  
marit/faster:
hasse/marits man:
hanna/kusin:
magnus/kusin:
erik/farbror: √
stina/eriks fru/flickvän: √
phoi/anders & omas faster:  
oma/anders lillasyster:
fabian/omas barn:
jacob/omas barn:
vicor/omas barn:

a som ni ser så har jag fortfarande bara nååågra kvar -,- aja de e en vecka kvar så jag får lösa de lite senare,
puss och kram ♥


a när jag städade så hittade jag lite tidningar som jag hade tryckt in i några hyllor ;) a de ser inte så mkt ut men jag räknade dom när jag lain dom i kassar och de va 121st! överdriver inte! och endå så har jag bara "sammlat" sen i typ våras?? haha wtf?!? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooj! haha :P bara 15 klappar kvar..! ;) hahaha <3

2010-12-19 @ 20:29:58
Postat av: anni

OFTA DU INTE KÖPT PRESENT TILL MIG?! jag vill ha en bil, bara så du vet vad jag önskar mig ;)

2010-12-19 @ 21:43:38
Postat av: Anonym

de va jue inte bara några som du hade kvar ;)

2010-12-19 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0