glad+dålig uppdatering! <3

Just nu e jag jätteglad för att Anders pappa har kommit hem idag från NY och han hade med sig lite saker till mej!!! Jag och mamma köpte kläder från Victorias secret`s förut och skickade dom till honom så nu fick jag dom!! Pappa hade också köpt en kamera som han hade med sej!! En rosa Panasonic Lumix!!! haha den e rosa!!!!
Tidigare idag så va jag med vivi. Vi badade och så efter ett tag så kom Anni och hennes kompisar. Av Anni och Vivi så fick jag en Thomas sabo berlock!!!=mer glad!!!!
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag har typ bara varit me Sophie hela tiden sen jag va m linn på hennes sommarställe. I Lördags så hade vi gäster, de va typ bara mammas kompisar och deras barn. De va en kille i typ min ålder så ja va me honom.

min kamera som jag fick :D <3








kläderna som vi köpte :) <3



ankaret nr:3 fick jag idag :D <3

puuuuuuss!!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0