Sophie :D <3

Sitter me Sophie och lyssnar på musik.
Har varit jätte dålig på att uppdatera och de e för att ja me Sophie och min dator e sönder så ja kan inte andvända
den. Just nu sitter vi me Anders dator men ja saknar min!! :)

Jag har varit me Sophie sen i fredags och den hära veckan så går vi på klätterläger ;D De e jättebra för att då har vi en anledning att sova över hela veckan och vi kanske ska va me varran på midsommar. ;D Hon skulle igentligen inte gå men hon tyckte att de va så kul i måndags (för att hon va me mej och fick prova att klättra). Hon anmälde sig till kursen och hon fick plats så nu går vi båda där.

Ska försöka att va lite bättre på att uppdatera ;D haha pussar :) <3

Kommentarer
Postat av: vivi

skulle du inte gå med linn?

2010-06-23 @ 10:08:18
Postat av: Sophie

Det var jätte roooligt i veckan!! vi hade roligast i fredags och i går på MIDSOOOOMMAR!!! :D <3 You know what i mean ;) !! <3



vi MÅSTE höras snart!!! jag kanske kan sova hos dig innan du åker till Italien :D ???!!!! <3 Eller det måste jag eftersom att det typ är 1 och ½ veckor kvar tills du åker dit :D <3



POOOSSS Sophie <3

2010-06-26 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0