skolavslutnings klädning!! <3

Jag har hittat värdens fiinaste skolavslutnings klädning!! Den e as söt! vit med typ volander längs nere!! LOVE IT!!!
Typ hela dan idag så har vi tränat till vår konsert. Den kommer äga alla andra som någonsin har varit!! (host host) Vårt tema e världen och ja inte har sagt de förut.
Efter skolan så åkte ja hem men typ presic när ja hade kommit hem så ringde mamma och frågade om ja ville me till Mörby c? och såklart man vill de liksom ;D Ja fick en typ kalender och min så himmla söta klädning!!!

e den inte underbar!!! den ser bättre ut på om ni inte tycker att den e de!! <3


min kallender ja köpte ;)
<3

Kommentarer
Postat av: Ingrid<3

Det stavas klänning, haha <3

2010-05-25 @ 19:15:11
URL: http://lifewithingrid.blogg.se/
Postat av: Sophie

ÅÅÅH jag älskar dendär klänningen!!1 den är jäte fiin på dig!! <3



POss Sophoie<3

2010-06-26 @ 20:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0