sista säsongen?

Det sägs att det är sista säsongen av Desperate Housewives! Asså om de e så blir jag seriöst deprimerad!! Skulle inte kunna leva utan de!! ♥

Snyfft om de slutar! ♥

Och OMG DET SNÖAR!!
Och de har typ gjort de hala dan! E jue fan typ 2dm snö ute och skit kallt!


Idag efter skolan så gick jag och Madde hem till henne. Vi gjorde inte så mycket men de va kul endå ♥
Hihi jag och madda hade lite tråkigt så jag gjorde en "önskelista" till i jul, kommer troligen komma på mycket mer saker sen men i alla fall så ser den ut nu:

Aja inte så fin men endå ♥

Kommentarer
Postat av: Softis

Men vafan! Det är lixom en tradition att sitta framför TV:n varje Tisdagskväll klockan 21:00 och kolla på DH! Vad ska man göra när DH slutar??? :O

2010-11-11 @ 16:48:02
Postat av: Anonym

gu vill oxå ha en one piece!

2010-11-14 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0