typ hundrade inlägget som börjar med "despetare"

haha nästan varje tisdag så börjar min rubrik med ``DESPERATE`` haha ;D Faast det kan jue bero på att det är desperate då men i alla fall ;D Faaast kan inte leva utan de, så jag kommer troligen inte heller sluta med de som rubrik!

Idag efter skolan så gick jag först till pavven. Kännde som att de va jättelänge sen jag va där! haha de va 2veckor sen men i alla fall ;D
Sen åkte jag till Vivi och vi baka kladdkaka :D
haha blev jättegod!! ♥

Never say goodbye, because saying goodbye, means going away, and going away means forgetting ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm varge tisdag så börjar det med de!

2010-11-17 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0