soft dag!

asså jag slutade för typ en halv timme sen! nice va!! ;DD
pavven har inte öppnat än så jag sitter i bibblan me Lina, Clara och Edwin och kollar på medans dom gör sitt grupparbete om däggdjur. Man tror att de skulla va ganska så enkelt men de går intre så bra för dom, kanska för att dom e typ vääääldigt oseriösa ;P haha XD

haha idag så e de "slå P12-dagen" och just idag så e Dante sjuk!! Fan jag som ville slå honom för att han e alltid så dum och typ mobbar mej för han tycker att jag e så bum och blond! Fast jag e inte de! Jag e jättesmart!! :DD
 
haha kiss ♥


Kommentarer
Postat av: stalkern

wow vilka muskler du har hahahahaha hmmmmm.........

2010-10-20 @ 14:52:35
Postat av: v

du e jäte smart.... :) eller jättesmart*

2010-10-20 @ 15:35:22
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

Oh my skojar du med mig? haha

2010-10-20 @ 20:10:08
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: sophia

Sv; Hahah, vadå vem? ;)

2010-10-21 @ 15:37:33
URL: http://fivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0