dumma lilla cp dator!!! "/

Asså min dator har fortfarande inte kommit!!
dom sa att den skulle komma typ v 35 elr ngt och nu e de typ v 37!!
Vill ha min nya dator!! "/

min fina HP dator som jag ska få :D
vridbar och pek-skärm, och ni vet kostar 12 000 kr! haha nää, fast bara för att jag e så himmla bra så får jag den för 6 000 kr :D


Idag så har vi haft fotbolls dag.
de va klasserna mot varran och de gick inte så bra för oss..... förlora 3 matcher och komm lika på 2...haha vi e jätte bra!! :D
haha alla i vår klass (tjejer) hade rosa tjojja på sej ;D Vi e The Pink Ladies haha nice som fan!! ♥ haha Har jätte ont i hela kroppen!! XD

Efter de så va jag, Anna, Linnea och Sofie på Pavven :D
Efter ett tag så kom lite kollar, elr de va olika, dom kom och gick :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0