glad X))

haha idag så har jag varit glad hela dan!
lite ramdom men asså jag vet inte varför e bara de ;D

haha idag så va de typ brandövning i skolan :)
haha det va inte så att man fick brottom elr ngt utan alla plocka sackta ihop sina saker, sträckte på sej lite, ställde upp stolen och gick sackta ut haha X))

haha det kom typ två stycken brandbilan och massa brandmän ;D



Efter skolan så gick jag till pavven och va me anna, sofie och mathilda ett tag. Sen gick vi upp och va lite me dom andra och bråkade lite me Joseph och se slute me att anna fick 3st jätte stora sprickor i sin skärm på sin 2dagar gammla dator! haha XD

haha nu sitter jag och lyssnar på musik, lyssnar sönder Lips Of An Angel!! Asså den e såååå jävla bra!!!



haha facebook funkar igen!!! JeJ! ♥


Kommentarer
Postat av: Softis

plocka sakta ihop sina saker? det va mer typ "rädda-datorn" haha

2010-10-01 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0