haha fysik kan va kul!!

speciellt om man nästan bränner upp skolan :D

haha fast de va inte meningen!! och inte bara mitt fel.....:D
De va på fysiken och vi skulle se vid vilken tempratur T-röd börja koka. emm, man skulle stänga av gasen/elden efter vattnet hade börjat koka men de gjorde inte vi (haha mitt fel) ohhppsss!!

killarna (tror de va johan och samm):
vattnet hade börjat koka:
-emm....vad ska vi göra nu då??

jag:
Emm...vi lägger i T-röden

(T-röden börjar brinna)  OHH SHIT DEN BRINNER!!!

viggdis (vår lärare) kommer springande!!

viggdis:
trar fram ett glas och börjar sätta det över elden och säger:
vad skulle hända om jag......?? ssscchviissss!!! en jätte stor låga (typ 2meter) kommer upp rakt upp och bänken börjag brinna!!

hela klassen:
SKRATTATTACK!!! XD

viggdis:
oj då.....

viggdis tar fram en typ låda och börjar banka på bänken och bänken slutar brinna men röret med T-röd brinner fortfarnade..

viggdis:
oj vad ska vi göra nu då???......
Hmmmm.....vet inte, ni.....får....sluta nu....
.......hej.....då! :/

och röret brinner fortfarande! haha.....
haha de va lite random men de va skit kul!!! :D XD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0