haha XD

Hur bor du: hos mamma i en lägenhet/hus och hos pappa i en villa 
Brukar du komma i tid: oftast men ibland går de inte att hinna :D 
Hur lång är du: typ 165cm elr ngt sånnt :)
Kan du laga mat: a då 
Vad har du på dig just nu: haha annas tröjja och ett par byxer 
Hade du en bra kväll igår: a jätte bra :)
Din favoritdryck på morgonen: oboy fast dricker de jätte sällan 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: haha pappa tror jag ;D 
Har du sovit i din egen säng inatt: haha nee ;D
Vem snackade du med senast: Anna 
Varm favoritdricka: Latte!! liksom såklart!! 
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Stort glas med saft!!
Alkoholhaltig favoritdricka: cider 
När gjorde du senast något riktigt dumt: haha kommer faktiskt inte ihåg :)
Saknar du någon just nu: Linn ♥
Vad ska man göra för att få dig irriterad: när någon ljuger -_-
Någon jag stör mig på: anni för att hon åkte till thailand idag!!
Någon som e jobbig just nu: Basse
Senaste person du ringde:Anna 
Senaste person som ringde dig: Mamma typ "/
En person som du tycker kan gå och dö: .....
Senaste personen du prata i telefon med: Marcalus (marcus) ;)
Vad drack du senast: cola 
Vill du ha barn: ja såklart XD
Längtar du till din nästa födelsedag: ja!...vem gör inte!! :D 
Har rakat dina ben någon gång: ja....??
Är du sugen på något nu: a något kallt!
Jag tror på: jultomten!! ;)
Idag kommer du att sova: hos anna X))
Den jag just nu är kär i: haha de du ;D
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: en elr typ två 
Attraheras du av män med skägg: haha neee
Brukar du baka: ibland när jag har lust 
Röstade du i det senaste valet: haha nee e för ung....:(
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: haha a X)
Idag har jag varit med: mest anna men lite med Sofie, marcalus, joseph och typ några till killar fast de va bara jätte snabbt!
Vilken låt lyssnade du senast på: what hurts the most! sååå grymmmt bra!! 
Har någon annan sovit i din säng: ja såklart!!
Har du pengar på mobilen: a såklart, pappa älskar jue mig!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0