dag 4

I dagen idag så har vi förrst varit och svettats sönder i någon nationalpark och kollat på krokodiler. Inte så kul eftersom att jag själv ville mest bara dra därifrån för att de va så jeeevla varmt! Aja sedan åkte vi vidare och åt och sedan vidare och handlade lite :D Köpte veeersta schnygga tröjan från Guess och 2st från Aeropostale som jag troligen kommer andvända hårt till sommaren :D Nu skall jag bege mej mot sängen där mina älskade systrar väntar eftersom att klockan börjar bli mycket nuu ;)
haha hade lite fotoshoot idag sedan när vi kommit hem. Lite sådär halvmuppade bilder men endå, får typ redigera dom lite serare ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

döö. shiet vad brun du är! puuss! loveu <3

2011-04-18 @ 14:58:41
Postat av: anna

hur varmt är det? <3

2011-04-18 @ 15:27:57
Postat av: Anonym

visa all shopping sen! :D

2011-04-19 @ 19:17:38
Postat av: Anonym

uppdatera <3

2011-04-20 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0