något viktigt att greja, sätt dej vid datorn och du hamnar på fejjan

ytterst trevlig dag idag :) gå upp typ 5, åka fly i först 3 timmar och sen typ 7 till -,- Och sen så kom typ inte väskorna så vi fick vänta extra på dom och de va tydligen så att dom hade lagts på fel flyg till stockholm, asså de va ett SAS flyg som gick samtidigt och dom hade typ tydligen kommit på de flyget (??) Aja skit it liksom. Kom väll hem för ett tag sen nu, sitter och laddar över bilder och läggen in alla nya kläder i garderoben :D Även fast de inte blev så mycket eftersom att vi bara va och handla typ 2 dagar -,- Skit i de mee.. Men fatta va glad jag bleb sen när jag kom hem! Jag har fått ett par nya UGGs! OMG överlycklig även fast jag inte kan andvända dom först nästa vinter men i alla fall! :D Och sen e de jue påst så de låg ett "stort" jävla påskägg under min kudde (!!!) godis! :D kärlek
(bilder kommer senare för jag måste ta några från pappas kamera men dom e på väg jag lovar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0