Blow ♥

Fiirlåt till er alla för att jag e så dålig på att uppdatera! Även fast jag lovar att bli bättre på de så suger jag fortfarande... Anyway, Idag efter skolan drog jag och oscar till stan, där satt vi på donken och pluggade kemi treevlans aså. Sen började jag lunka hemmåt för jag skulle va barnvakt vilket som jag e justnu, jag typ jobbar endå ganska så hårt nu för att käna pengar till Miami nu :D Igår va jag me Christopher, mårten och danne, de va trevligt och vi drog hem till danne och kolla på film. Sen va jag tvungen att dra för att pappa hade typ damp på mej, men aja, thats life as me ♥
Ke$ha - Blow ♥ Ke$ha - Blow ♥ Ke$ha - Blow ♥ Ke$ha - Blow ♥ Ke$ha - Blow ♥ Ke$ha

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett bra låt :)

2011-04-06 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0