Grattis Edward ♥

Yttligare en ny brud i klassen idag. Hon verkar skitsnäll, igår börja de oxå en ny så de va najs. Idag gjorde vi inte heller särskillt mycket i skolan. Satt och kolla film halva dan. Meningslöst. Ja.
Åkte till mörby och träffa Oliver, hade flyt och hann precis med bussen till täby där vi träffade ida, vivi, emma, böle & rasmus. Köpte glass och satt och snacka ett tag. Åkte hem till middan och cyklade så småningom till mamma. Fixade lite i rumet och hämtade lite småskit, sen fick hon äran att köra tillbax mig.
Sitter här med dagens i-landsproblem. Om jag ska duscha nu eller om jag ska göra de imorn. Svårt val. 
Grattis min älskade bror på 7års dagen! Stor nu! Grattisgrattisgrattis! ♥♥
Älskar dig mest lillebror! ♥

Kommentarer
Postat av: anna

säg grattis från mig

2011-08-24 @ 23:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0