Nu jävlar!

Måste börja tahand om mitt hår.
- Jag måste verkligen börja tahand om mitt hår! Justnu är det jätteslitet eftersom alla jag plattar det nästan varje dag och färgar det ganska ofta. Färgen på det justnu är enligt mig grönt med oranga skiftningar. Inte fint på något sätt. Nu ska jag tahand om mitt hår! Toppa, slinga, använda hårinpackning oftare, använda anpassat shampoo & balsam, heatprotection och hela alltet! Nu jävlar ska jag få fint hår!

Måste även tahand om min hy.
- Jag måste även verkligen börja tahand om min hy! Brukar använda Neutrogena produkter men några tog slut och har blivit dålig på att använda dom. Förra veckan va lite halvknas och levde i lite halvstress. Hade kompisar över hos mig nästan hela veckan så jag sket helt enkelt i att sminkaav mig. Det priset får jag betala nu med väldigt dålig hud.

Måsta fixa naglarna!
- Naglarna är oxå ett sånt där STORT problem jag har justnu! Någon som vet vad man ska göra åt av att naglarna går av och skivar sig? Tänkt köpa något slags stärkande naglellack och något ljusrosa eller rött skulle inte de va ballt! för alla fina färger är oxå slut!

Och även fötterna!
- Mina fötter justnu är så otroligt oräscha. Måste köpa nån ny skrubbsak men var hittar man det liksom? Någon annan som vet vad man kan göra så att dom blirt mjuka och lena?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har jättefint hår & hud! <3333

2011-08-23 @ 08:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0