Stoppad av polisbil..

Shiiit fatta paniken jag hade inatt! Jag vaknar upp med värsta rycket och vad är det jag ser i min säng precis framför mig!?! En stor jävla spindel! Och jag har värsta spindelfobin oxå!!! Vad ska man göra, jag hade liksom panik och kunde inte röra mig!! Shiiit asså....
Idag slutade jag halv 12! Yes skön dag eller vad? En halvtimme senare slutar även isabel så då träffade jag henne och vi åkte till Näsbydalskolan och skulle överaska Erik för Isabel hade dumpat honom men ångrat sig så hon tog tillbax honom. haha ;) Sen gick jag, Isabel, Oscar, Klas, Erik, Basse, Felix, Markus och Simon till subway och åt. Eller aa Oscar.. Helften av alla drog och vi resten skulle till Basse ett tag. Klas skulle skjutsa mig, vi åkte ett tag och åker ut på stora vägen men vad händer då... En polisbil i blåljus kommer och stoppar oss för att han inte har hjälm på sig.. Polisjävel. Men som tur va så fick vi inte böter. Tack gud för det. och hon bad mig bara gå av moppen och gå hem istället. Turdag. Väl hemma hos Basse så satt jag, Basse, Klas, Felix och Markus och körde kort (en aning fusk) och bara umgicks. Va riktigt mysigt, va ett tag sen jag verkligen va me dom och att springa på dom på stan räknas inte. Sitter här och tjockar mig me choklad, jag menar vad är idèn att hålla sig snygg nu för Beach 2011 är slut? haha långt inlägg asså men hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev du stoppad av polis! :O

2011-09-04 @ 17:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0