FRYYYYSER!

Har nyss ätit och komehem för typ halvtimme sen, var varit i romme med typ hela skolan = asnajs! fast jag fryser fortfarande (!!!), asså ni fattar inte hur jävla kallt de va asså... när jag togav mej mina vantar så va händerna alldeles blodiga för att dom hade spruckit till och med /: även fast de bara va -11grader så dog man, elr händerna i alla fall... De va skitkul att åka och jag åkte mest men madde och louise, men även me andra som liksom kom & gick. :D På bussen så satt typ jag och oscar me varran och vi typ satt och hade de mysigt och frossade i godis och läsk, inte nyttigt och jag tror jag aldrig kommer äta någor mer av de.... tror oxå jag såg några från täby xP fast a vene
väldigt fina bilder på mej och louise från liften ♥
.
fast nu är det dax att duscha och kanske få lite värme in i kroppen ♥ puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit hur kunde dina händer bli så blodiga om de bara va -11?

2011-02-19 @ 15:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0