ROMME!

Har precis packat klart eftersom att de blir romme imorron! :D Kommer bli så ***** kul kan typ inte vänta! Va typ lite snabbt i mörby för inte så länge sen och handlade typ 1kg godis, Red Bull och typ hallonsoda xP träffade oxå först anni, sen oscar och sen även clara och nelly haha, nää men de va najs men jag typ dissa anni lite och va me dom andra när dom oxå handlade godis :D ska blir skitkul att åka imorron fast jag e typ den ända som åker snowboard och inte skidor... -,- Jag typ bara känner 3kompisar som oxå åker de :/ fattar inte varför alla åker skidor.. ♥
Romme imorron ♥
Fast komer bli fett segt för att bussen går 06.20 och då måste man jue typ vakna 05.00..... SEGT asså... -,-
.
.
//ikväll så går I am legend på tv, Måste ses om ni inte har sett den! Asså jag värkligen älskar den, den har allt asså ibörjan e den typ läskig men jag sitter seriöst och gråter i slutet ♥ så underbar! Älska! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va kul, hur gick de?

2011-02-18 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0