Saker som börjar komma till mej på kvällarna såhär :PP

1: jag har jävligt ont i aset och fötterna efter att vi åkte skridskor idag,
2: fan va jag länktar till sommaren,
3: att mitt hår typ e fettigt såå jag ska gå och tvätta de nu :PP
4: Mitt täcke e vääldigt varmt (?)
5: fan va najs liksom kan man laddener saker från youtube? :OO
6: jag behöver större garderob
7: fan va jag länkter tills att vi flytter! :DD
8: inlägg är väldigt tråkiga utan bilder...
9: och fan min lillebror e sjuk som jag e inte gärna i närheten av honom xD

Justnu sitter jag och har Robyns nya låt i huvet och länktar jävligt mkt till London! har jävligt tråkigt, kan inte sova,.. fast jag liksom borde... Aja puss älskar er alla! ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: hahah

Du glömde 10. Borde lära mig stava.

2011-01-28 @ 09:13:41
Postat av: Anonym

finaste ögonen i världen älskling <3333

2011-01-28 @ 12:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0