Söndag

Ligger i sängen me vivi och myser ;) hihi, A liksom så att ni vet de eftersom att ni vill veta de :PP

Igår så typ vaknade vi 2 och sen drog vi till täby och sen hem. Dom hade ngn tysk utbytesstudent hemma, vi gjorde tacco och kolla på The Holiday som jag har sett 1000gånger fast de hade inte dom andra vilket som jag inte fattar.... :))
Sen ska vi typ till kyrkan för att vivi vill käna poäng till konfan, najsnajs typ första gången jag e i en kyrka sen jag döptes tyyp.... Hmmm..Känns bra asså.... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå så bra! :D

2011-01-30 @ 20:01:11
Postat av: Madeleine

inga, du har varit i djursholms kapell flera gånger! som är en kyrka :) haha :)<333

2011-01-30 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0