Hemma!

Nu vart man hemma igen! Har haft de jättekul men lite långtråkigt i slutet eftersom att de inte finns sådär jättemycke att göra ;) aja nu vart men hemma igen :D

Idag firade vi även min födelsedag men släckten :D De va jättenajs och fick även massor av fina saker!

1 - One Piece jump in
2 - 2stycken T-shirts från Bankok
3 - 2 askar Hello Kitty Jelly Belly
4 - 2 filmer, Linas kvällsbok & Polarexpressen
5- 2stycken armband från Pilgrim
6- Extern hårddisk
7- nessesär
8- Escada parfym, Thai Sunset
9- läppbalsam från Odd Molly
10- 2stycken Thomas Sabo berlocker, en trollslända och ett påskägg
11- 3 små parfymer
12- Cupcake ask i porslin
13- Svarta klackskor med sak på klacken, Scoret
14- Body butter från The Body Shop
15- Kartell lampa (inte köpt än för jag ska få välja vilken av dom jag vill ha)
16- Spegel (dock fick jag den för 2veckor sen)
17- 1100kr :D

Rätt så nöjd med dom asså! Kommer även få lite mer småsaker eftsom att de va några i släckten som inte va där, och sen håller jag ju  på att flytta oxå så jag har ju i stort sett fått ett nytt rum för allt i det är nytt tex sängen, bokhyllor, skrivbord, byrå! = Nöjd ♥

Nu ska jag gå och sätta på någon film, har inte riktigt bestämt mig men vi får snart se. Pussss ♥

Kommentarer
Postat av: lina

bortskämmd..

2011-07-04 @ 01:57:12
Postat av: Sophie (:

snygga klackskooor!!!! :D vem fick du dom av??? :D joo det va av miiig!! :D (fast du hittade dom menmen du fick dom av mig ;) )

2011-07-04 @ 02:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0