Jag vet att det löser sig.

Okej dax att jag bloggar då? Yes! Nu sitter jag och kollar på Linas Kvällsbok, så jävla grym! haha ;) Dagen började med att jag träffade max och vi pratade lite och redde ut lite saker. Vet inte riktigt vart vi ligger men jag vet inte heller om jag orkar bli tillsammas igen :/ Efter det så åkte jag till Lina och träffade henne lite :) De va mysigt, vi har liksom inte setts sen skolan sluta så de va kul :D Precis efter middan då jag hade tänkt att va allmännt awesome ringde oliver och ba: Du SKA med mig ut och springa! Efter mycket övertalning földe jag tillsist med på en liten runda till ekudden och tillbax. Sen gick vi hem till honom och mest bara chilla som ni vet efter förra inlägget som han skrev. Vid halv 1 (jaa jag vet att jag är fett cool och är ute så länge) ringde jag vivi och väckte henne hehe men jag hade faktiskt bra andledning för de va jättemörkt och läskiga busskar.. Nu ska jag fortsätta att va allmännt awesome så hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Benen gu så trevligt! Kände du för att uppdatera ordentligt nu?!?! Haha btw älska låten!

2011-07-05 @ 03:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0