Bara för att..

Lovar du att vara ärlig: Absolut!
Låt justnu: Shy ronnie 2
Gör du justnu: Skriver här (?)
Beröende av: pengar (fast vem är inte)
Vad tror folk om dig efter första gången ni träffas: Antingen att jag är jättebitchig eller jättesnäll och framåt
Stämmer det: Jag tycker inte att jag är bitchig alls så hoppas att folks uppfattning ändras
Vad får du oftast komplimanger för: av tjejer - Mitt långa hår, Killar - Min rumpa & allmänt min kropp
Vad för slags killar faller du för: Charmiga killar! & även lite badboy måste han va annars blir han tråkig ;) 
Killes utseende som du faller för: Bruna ögon och lite magrutor skulle ju aldrig va fel
Vad stog det på ditt sist fodda sms: Haha vi ses imorn puss<3
Vart bor du: Djursholm
Brukar du skratta åt dig själv: haha skrattar alltid åt allt
Tycker du att du är snygg: beror på, ibland kan jag tycka att jag är skitsnygg men ibland kan jag sitta och garva åt migsjälv för att jag är så ful.
Festar du mycket: Beror på vem man frågar
Vad är det mest korkade du gjort: Ingen aning faktiskt, finns FÖR mycket
Är du allergisk mot något: nepp
Mål med livet: att få bra utbildning & komma någon vart. Jag vill ha ett stort hus, familj & man som kommer och köper blommor till mig varje dag. haha.. 
Hur svarar du i teletonen: Hallå?
Sov du ensam inatt: yess...
Hur många sömntimmar fick du: 8tror jag men sen var jag uppe några gången oxå
Mår du bra: Nu ja?
Vad ser du om du kollar ut genom förstret: Inte så mycket eftersom att det är väldigt mörkt
Kommer du i tid: Oftast
Är du aktiv i skolan: Försöker i alla fall
Är du smart: Jag tycker att jag är jättesmart men det är inte riktigt så många som håller med -,-
Vanligaste färgen på dina kläder: rosa & grått faktiskt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Har du spytt ofentligt: jaa...
Vem betyder mest i ditt liv: Mina kompisar dom är allt!
Är du nöjd med ditt liv: adå :)
Finns det något du vill ändra på som du gjort: Finns mycket
Rakar du benen: Vem gör inte?
Hur ofta tränar du: emm... inte särskillt ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0