Grattis Magnus!

Okej fan va jag suger på att uppdatera eller vad.. inte ok.

Igår spendarades dagen med matte, noel & böle vid rösjön till största dels. Sen åkte jag, noel och matte till matte och åt lite snabbt, sen åkte jag vidare till åkersberga och träffade max som jag även sov hos.

Idag vaknade jag vid halv 12 av att min far ringde mig och sa att jag MÅSTE hem för att vi skulle tydligen iväg på släcklunch för att min kusin magnus fyller 21. Grattis till dig! Sen när jag kom hem så träffade jag oliver, gabbe och markus ett tag. Vi chillade vid ösbysjön ett tag och drog oss sen hem till oliver.
Nu sitter jag och kollar på solsidan så se you babys! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

profilbild!

2011-07-12 @ 13:55:16
Postat av: Anonym

nu orkade du med al bullshit igen va? :p

2011-07-14 @ 11:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0