Grattis!

Grattis pappa!

Grattis på din födelsedag pappa! ♥

Idag började dagen med att jag åkte till Mörby centrum och handlade en födelsedagspresent till pappa. De blev en bok som såglitesådärlagontråkigut för att passa pappa ;) haha. Sen åkte jag vidare till mamma och låg och solade i flera timmar typ! Har blivit brun som fan! fast nää.... Pappa kom och hämtade mig och vi åkte tillbax till honom där senare släckten kom. De blev grillning och tårta och hela kalaset som man har till en födelsedag, de sög och jag delar bara med mig av mina tråkiga upplevelser för att liksom ♣


och dagens outfit till "festen":
- klänning - Forever 21
- örhängen - Bikbok
- armband - Forever 21
- armband - Thomas sabo
- halsband - Forever 21
- skor - Tommy Hilfinger

Kommentarer
Postat av: madde

hälsa :)

2011-06-04 @ 10:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0