Kort uppdatering:

Kort uppdatering nu då:
- Imorron åkte jag till Drängsö och Skaten som är mina sommarställen. Vivi skulle följa med men det blev ändrade planer för hennes farfar blev dålig så hon kunde inte längre. Nu blir det alltså bara jag och pappa.
- På söndag kommer jag hem igen men sen på eftermiddan åkte jag iväg igen till Floda som är en herrgård som min morbror har köpt men Sophie. Vi kommer hem igen på lördag den 2juli tror jag.
-Vi är borta under min födelsedag den 29juni (viktigt för alla att komma ihåg!!) men sen när jag kommer tillbaka så förväntar jag min massor av presenter! så att alla vet liksom!
- På Drängsö & Skaten kommer jag troligen ha internet men jag är inte så säker på om jag har de på Floda så om jag inte uppdaterar eller något så vet ni varför. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygg du är! <3

2011-07-04 @ 00:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0