Grattis älskling! ♥

Idag fyller Clara år! Grattis älskling! Du har livit stor flicka nu även fast du är kort och helt underbart gullig så har du blivit stor flicka! G R A T T I S ! ♥
hehe förlåt för förra inlägget, va ett typ stressinlägg som jag gärna ville hinna läggain innan de börja xP
Men aa efter skolan så åkte jag hem och väntade på att min moder skulle komma hem för då skulle vi åka och handla :)) köpte nivet lite bra-att-ha saker och sen typ direkt när jag komhem så drog jag ut igen och träffa Christopher ;) Sen va jag me honom till typ 9då jag typ fick panik och gick snabbt hem eftersom att de va desperate (!!) xPP heehee ♥
♥ coldplay - the scientist ♥
♥ Seriöst bästa låten som jag såå kommer ha på min begravning ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej asså fyfan den där låten är ju bara för underbar <333

2011-03-16 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0