jaaa jag har tråkigt hur så?

PERSONLIGT
Namn:
Ingrid Gustafsson
Hemstad: Stockholm, Danderyd, Djursholm
Ögonfärg: Blå/grön/grå
Hårfärg: Brunt
Längd: ca: 163
Högerhänt/vänsterhänt: höger
Är dina föräldrar skilda: jupp -_-

FAVORIT
Färg:
Rosa!
Mat: tacco, thai och sushii ♥
Sport: ingen fast jag går på tennis men hatar de...
Årstid: Sommar för faaaan!
Filmen: I`m legend! Love it! ♥
Boken: bok?
kompisen: vafan måste man välja?  
Tv serien: Desperate lungt!

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig:
vet inte riktigt finns många
Vem är mest högljudd: troligen jag :PP
Vem får dej att skratta:
alla, skrattar konstant
Vem har du kännt längst: Anna Nordell
När grät du senast: Förra veckan när jack dog :(
Vilken kompis såg du senast gråta: förra veckan, nästan alla
Bästa känslan: kärlek lätt
Värsta känslan: Besvikelse
Var vill du bo i framtiden: Usa men även i typ italeien sen när jag blir gammal

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
vem har inte?
Rymt hemifrån: de vet man aldrig ;)
Tänkt på självmord: -
Sovit utomhus:
aa :D
Varit modell: mm
Gjort något dumt: aa konstant... 
sett en död människa: .. :(
Ätit sushi: jaa :DD
Varit på scen: haha aaa
Retats: aa hela tiden
Sagt till den du älskar att du älskar den: gör de hela tiden

KAN DU?
Skriva med båda händerna:
ja men fint blir de dock inte
Ha dina ögon i kors: aa fast de e f1 läskigt
Nå näsan med tungan: haha näää :PP
Runka med båda händerna: ja såklart, vem kan inte?
Dansa: kan jag väll
Äta vad du vill utan att oroa dej: oftast

SENAST DU:
Skrattade:
idag
Grät: förra veckan
Tuggade tuggummi: idag
Drog ett skämt: idag
Ser man utanför ditt fönster: vet inte riktigt det är ganska så svart ;)
Lyssnar du på musik nu: jaa, Face down -   - favotiten
Har du på dej:
chill kläder
Åt du senart: midda - pasta
Gjorde du sönder senast: emm... min nagel... Nej men jag vet inte

Antingen eller:
Pojkvän eller singel:
pojkvän lätt
Choklad eller segaråttor: choklad! finns inget bättre!
Chips eller godis: godis faktiskt
Dator eller tv: dator
Soffa eller fotölj: soffa
Faundation eller mascara: mascara
Läsk eller saft: läääsk
Kjol eller klänning: klänning
Kaffe eller te: både&
Lördag eller söndag: LÖRDAG! ♥
Blond eller brunett: brunett så hett
Svart eller vitt: beror på till vad?
Smink eller hår: både och, kan inte välja
Sommer eller vinter: sommar!  ♥
Grönt eller rosa: rosa, vafan kan ni inget om mej?
Film eller tv: film är myys

Skit
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jaa såklart
Har du nånsin blivit sårad? ja men vem har inte?
Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? mmm...
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? jaaa...
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? hihi mmm ;)
Har du haft en hemlig beundrare? har jag säkert
Är du kär? jaa <3
Vill du gifta dig i framtiden: ja såklart!, med ett stort prinsses bröllop

Vart ska du:
Äta midda imorron:
ingen aning asså
Vara efter skolan imorron: ingen aning, inte hemma hoppas jag 
I helgen: vara med kompisar
Nästa lov: till Miami! :DD
Under sommarlovet: inte så mycket inplanerat, barcelona, troligen finland och något läger
Sova över nästa gång: imorron hoppas jag


Kommentarer
Postat av: ebba

men gu va kul ska du till miami :)

2011-03-25 @ 00:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0