nu e de fucking vår!

nej jag kommer inte börja inlägget me typ "nu e jag hemma" utan jag börjar de istället me "NU E DE FUCKING VÅR!!" eftrsom att de e mycket hellre vad jag vill skriva för nu e fucking vintern slut! :D I london så har jag bara haft de asbäst och vi har gjort massa kuliga saker asså :D vi typ shoppa lite och gick på ngn museum-sak fast me typ jätterandom saker typ tavlor gjorda av tuggumin oh sånnt xP Sen såklart va man jue inne på Abercrombie och handlade underbara sommarkläder (fan att de inte e sommar nu så man kan typ inte använda dom...) sen åt vi jättegod mat, som sushi, macarons, afternoon tea och vad skulle man göra i london om man inte drack latte inne på starbucks :D De e typ underbara livet asså ;)

Kommentarer
Postat av: astrid

love starbucks! <3

2011-03-02 @ 20:57:13
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp bilder på allt du köpte?? :) sneella...? :P <3

2011-03-02 @ 21:00:56
Postat av: Anonym

Visa vad du köpte vetja! :)

2011-03-04 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0