Jag kommer

Vet seriöst inte vad jag har gjort i helgen, i lördags sov jag först halv dan och sen bar det av mot täbyy. Senare på kvällen så blev de utgång och sen slagga jag hos vivi :PP Idag (söndag) så började dagen med att vi sjöng för jaana för att hon fyller år imorron fast vi firar henne idag liksom, sen drog jag och vivi till mörby och sedan in till stan. sen åkte vi hem till mej, hämtade ellas jacka och åkte tillbaka till täby där vi träffade folk och bla ella som hade min jack så vi bytteeee. :D seeen drog jag snabbt hem, åt, och sen iväg igen och träffade christopher :PP najsnajs där asså ♥
- random bild från förrra helgen -

Kommentarer
Postat av: madde

du säger att du inte vet vad du har gjort i helgen och sen har du gjort hur mycket som helst... <3333

2011-03-21 @ 17:09:53
Postat av: Madeleine

känner du en annan madde? det var inte jag som skrev!

2011-03-21 @ 17:13:41
Postat av: Anonym

utgång säger man bara när man ska ut på krogen/club haha!

2011-03-21 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0