-

Idag är det onsdag och alltså tennis. Lika tråkigt varje gång men som tur var så va jag med madde innan så att man kunde ha lite kul i alla fall. Sen när jag kom hem så började jag packa ordentligt asså. Ska jue flytta om typ 1och en halv vecka nu och det är ganska så mycket som ska plockas ihop. Hade redan plockat ihop 2stora låtor och nu 5till men 3av dom e bara fulla med kläder och alla är endå inte nere :PP Asså fan de var jue inte särskillt länge sen jag rensade dom.. ; P  Aja det mesta är borta nu, ganska så skönt faktiskt och har rensat rejält oxå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en bild på din garderob? <3

2011-05-05 @ 21:00:19
Postat av: Anonym

ja snälla gör de :D

2011-05-07 @ 00:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0