All I need is u ♥

Okej hoppas det funkar nu då. Min bogg typ laggar sönder, varken mina bilder eller mitt inlägg jag skrev igår kom upp.. Aja får se hur det blir med dehär inlägget :PP
Har igentligen inte så mycket att skriva, fortsatte att pack när jag kom hem och har nu igentligen packat ner hela rummet. Ser ganske så deprimerande ut faktiskt om jag ska va ärlig :/ Gick även lite tidigare från skolan idag för jag skulle till tandläkaren. Gick väll bra, vad kan man frövänta sej liksom ;) Justnu ligger jag skitskönt i min säng med 2nya kuddar och ett nytt täcke som jag även köpte i helgen :D haha har typ antal för många kuddar om 2 täcken, de är bra asså ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur jävla mycket sängsaker köpte du? :P

2011-05-10 @ 08:18:59
Postat av: Anonym

vafan är du så snygg för! <3

2011-05-10 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0