änny ett tragiskt inlägg

Okej ska man skriva änny ett tragiskt inlägg om vad man har gjort på senaste dagarna! I fredags så va de täbban som gällde och mestadels så va jag väll me robin xPP Måste bara säga shieet va den grabben han bra självförtroende och höll på asså! Helt sick assa! :PP Sen i lördags så va de väll oxå täby som gällde och sen typ tippen ♥ Sen i denna söndag så va jag först i centrum ett tag men sen drog hem ganska så tidigt. Senare åkte vi iväg på midda, och nu sitter jag här igen och berättar om min spännande helg som jag tillbringat för mycket i centrum. Seriöst inte bra.
Livet är till för att levas, livet är bara här en gång så gå ut och ha kul men kom ihåg att när det är som roligast stanna upp ett tag och bara kolla. Just det som händer nu kommer aldrig mer att hända. Så stanna till och bara kolla för det gör så att vi kommer ihåg det längre och gör det roligare i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla sluta va i täby centrum så mycket :)

2011-05-02 @ 17:42:37
Postat av: Anonym

eller hur jäääävla knarkare!!! hänger du i täby kommer du i kontakt med folk som kan vara dåliga för dig och folk i din omgivning ingrid. Speciellt för dig själv. du kommer bli bäng genom att bara vistas där. det flyter runt elaka rökelser och weed i atmosfären ingrid. kom tillbaka till djursholm innan du smittas av täbbz!!

2011-05-02 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0