Gudars så trevligt

Hej jag heter Ingrid och jag gillar att uppdatera en gång varranan dag. :)

Igår efter skolan vandarade jag hem men sedan kom mamma och då åkte vi till mörby och handlade en presen till Klara som fyllde år igår :D Idag efter skolan gick jag först till mörby där jag hämtade upp vivi och vi fortsatte sedan mot centrum där vi träffade massa folk. Det vare typ domvanliga men även carro, isabel, my och oscar va me så de va trevligt :PP Sen glömmde jag bort tiden lite och fick typ kubba hem för att jag skulle hem och sen vidare till klaras tjejmidda. Middan va mycket mysig, trevlig och allt en tjejmidda ska va, och träffade även en ny kompis så de va jättenajs ♥ Ny sitter man hemma själv och känar pengar på att sy. Gudars så trevligt alltså måste jag bara säga ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

men varför börjar du inte uppdatera oftare då? <3

2011-05-09 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0