Shit man, klart de e najs!

Lyssna på den grymaste låten asså! ♥


Gick ovanligt bra på svenskaprovet idag (tror jag), kunde även dra extra tidigt eftersom att man kunde dra när man blivit klar och blev de ganska så snabbt ;) Efter de åkte jag till centrum och träffade min fästman. Ytterligt trevligt. haha älska dessa awesome ord! Vi drog vidare till berga och hem till honom där vi mest bara chillade, sen drog jag hem och köpte matsäck på statoli eftersom att vi ska ha friluftsdag imorron -,- nemen Gu Så Kul! -,- nast nää... Precis när min buss kom så kom oliver och stoffe och häll fast mej så att jag precis missade den. Typiskt dom asså.. -,- Aja jag och oliver tog endå en senare buss hem på varsitt håll. Nu sitter jag hemma här i mörkret eftersom att vi inte har någon el. Känner att livet leker fast aja kommer bättre tider ♥

Fi**a är inne på mammas dator så jag har inga bilder -,- ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kvinna har du inge el i hushållet? :D

2011-05-31 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0