to be old and wise you must first be young and stupid ♥

Tjena bloggen! Sitter här hemma me en latte i handen och bara i mysmode. Seriöst håller på på att bli sjuk eller något är typ sjukt trätt men har endå sovit idag. haha ;) Skolan hade någon totalt värdelös utedag idag med gottska lekar. Wft liksom typ kast stövel och rövkrok, känner mig själv ganska så stollt van på rövkrok :D fast nää... Efter lunch drog jag, anna och isabel och träffade isabels älskling och folket i näsbypark :) Vi typ drog ganska snabbt och jag va hemma vid 3då jag somnade i soffan. Sen när jag vaknade en timme senare såg jag helt snee ut så jag fixade mig lite snabbt och drog och träffade vivi. Vi hade de jättemysigt och typ cyklade och gjorde picknik. Sen på vägen hem slog tanken mig: Shit, de är värkligen sommar ute nu! De är kväll och jag behöver inte änns ha långärmat! Underbart eller vad liksom? :D
Shit jag och mina romaner till inlägg som inte änns har några bilder. Kan en blogg bli tråkigare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga bara din blogg är typ bäst <333

2011-06-02 @ 16:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0