Flyttar imorron!

Underbar låt! Kesha - Animal - switch Remix
Idag så åkte jag till täby me isabel, carro, lovisa och oscar. eller a vi åkte till näsbydalskolan och träffade erik, klas och basse tyyp. så de va najs. basse och klas drog vi gick in i centrum och lät isabel och erik va ensamma ett tag ;) I centrum träffade vi lite folk men jag gick ganska så fort för jag skulle till tennien som jag trodde började 5 men tydligen började 4 -,- haha aja mamma kom och hämta mej och vi åkte först till Vindkallsvägen och nya huset! Jättenajs och vi flyttar imorron nu! Hihih skittaggad eftersom att jga kommer få en hel våning själv och en walkin closet (om vi kan bygga en) men de ska jag setill att vi kan ;) Har typ precis packat klart allt och nu har vi även kört iväg lite saker ♥
haha arkivbild

Kommentarer
Postat av: vivi

hej. du är för snygg. F U C K Y O U. . . . hejdo

2011-05-18 @ 20:57:44
Postat av: Anonym

shit va snygg du är!.. <33

2011-05-18 @ 21:49:27
Postat av: fanny

1. Varför är du så snygg?

2. kan du inte visa din garderob?

kram <3

2011-05-19 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0