pojkvän

Shiit asså jag har pojkvän! :D Fatta va glad jag är! Älskar dig Max. ♥ Va även me han igår, han tyvär inte blogga :/ Idag så jag har iallafall fösta varit me isabel och julia. Vi åkte till täby för isabel skulle träffa sin älskling. Jag träffade även lite folk i deras skola så de va trevligt men vi lunkade vidare till centrum där vi träffade fredrika. Först drog isabel och sedan även julia och fredrika. Jag ville inte hem än så jag gick vidare hem till klas och träffade honom, erik och basse. Åkte snabbt hem och sedan vidare till mörby centrum där jag träffade transan Christin i rosa klänning. Skulle träffat oliver men träffade en mer intressant snubbe på vägen ;) haha underbart! träffade även dom andra som dock inte va lika awsome men aja haha ♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu så roligt! jag är så glad för dig <3

2011-05-27 @ 08:05:24
Postat av: Anonym

den så väldigt älskade Max

hahaha klockren

2011-05-27 @ 15:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0