söööndag

Vad sitter jag och gör denna söndagskväll? Jo, jag sitter och tränar till de fördömda svenska provet som va ha imorron. Gramatikprov på interjektioner, pronomen, adverb, prepositioner, räkneord och konjuktioner. totalt värdelöst alltså. Idag så började dagen med att jag och pappa åkte till mörby centrum och köpte saker till min garderob som nu efter ett halvår blivit klar :D hahah. Efter de åkte vi till vivi och hämtade henne och åkte sedan och köpte fika :) Jag occh vivi drog ut och tog lite awsome bilder som tyvär inte går att ladda upp justnu men aja skit it ni får dom senare ♥ puss

Kommentarer
Postat av: anna

gick de bra då?

2011-05-30 @ 21:55:58
Postat av: Anonym

men uppdatera då? :)

2011-06-02 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0