Varför ska man gå den logiska vägen när det finns så många andra

Sitter här med tyska boken upp i ansiktet och försöker plugga. Går lite sisådär men försöker ju få ett hyggligt betyg i alla fall. Jag har varit hemma mestadels av dagen idag, ganska skönt på ett sätt för det va så himmla länge sen men åå andra sidan så blir jag väldigt lätt uttråkad och börjar tänka på allt. Minnen och framtiden, allt kommer. Aja. Klockan är runt 9 och jag är faktiskt rätt trött. Ansträngande dag nivet, 2 lektioner och 3timmars hål! haha tänker nog sätta på nån film. Sitter och laddar ner förfullt men sen måste man bara välja och då kommer beslutsångesten..
Älskling Isabel och jag för snart ett år sen! ILY ♥
om du aldrig modet att misslyckas kommer du aldrig ha förmågan att lycka

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt <3

2011-10-15 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0