15 september

Satt just och läste bloggar och så slog det mig. Vänta jag har själv en blogg!
Idag va segaste dagen i skolan. Slutade 4 och satt och byggde lego i 4 timmar. Ja de är sånt vi gör i skolan liksom (?) Vad jag skulle göra efter skolan va först lite oklart men sen slutade det med att jag följde med Lina hem lite snabbt och sen åkte vi även till stan och fikade. Justnu sitter jag och äter Ben & Jerry`s glass och lyssnar på kent. Så det brukar bli när jag och mamma är ensamma hemma ;) Nu ska jag ta en dusch, inte lukta usch!
det är bättre att hålla käft och låta folk tro att man är en idiot, än att öppna den och bevisa det
Det är bättre att hålla käft och låta folk tro att man är en idiot, än att öppna den och bevisa det ♥

Kommentarer
Postat av: ;)

och därför boder du sluta prata ;)

2011-09-17 @ 17:54:47
Postat av: Anonym

hhahhahahah sant <3 :)

2011-09-18 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0