blondinbella, madde och alexandra :D

Idag så har ja hunnit me ganska så mkt saker tycker jag.

Först imorse så va jag, mamma och pappa på banken för att fixa ett bank-konto till mej :D haha jej+mer imånadspeng=jej-jej!!!! haha

Sen åkte vi (jag och mamma) till tandläkaren för en sak i min tandställning hade lossnat :( så vi fixa den :)

Sen åkte vi vidare till galerian och kollade lite, mest i top-shop haha (ett måste) ;D
Sen gick vi vidare till PK huset och när vi va inne på Mathilde så vem träffar vi inte där?? Jo Madde!!!! :DDDD Henne har jag inte träffat på hela sommar lovet!!! Jag har nog ringt henne 10000000000000,000000000,00000gånger!! Och hon har inte svarat!! Tydligen så har hon haft sin mobil i en väska som hon inte hade packat upp?? (fatta inte riktigt??) men men.......Vi ska i alla fall ses imorron :D Så de blir bra!!
Sen gick vi vidare till Gina och jag köpte 3 linnen på rean :D (bilder kommer troligen sen) ;)
Jag och mamma gick typ runt lite och efter ett tag så kom Alexandra och Susanne (=hennes mamma) :) Vi satte och fikade inne i NK=jätte mysigt ;D Jag bestälde en vaniljlatte och en typ tårtbit (haha va tvungen) de va jätte gått ;D Jag och Alexandra satt och pratade och så sa hon plötsligt:
-vet du vem de e som sitter bakom oss?? :DD
Jag kollade och där sitter Blondinbella med 2kompisar och fikar :D haha najs va?? :D
haha......sen fortsatte vi att kolla en stund, jag hittade en tröjja och Ed hardy kläder som man bara kan dö för!! men tyvär så fick jag inget :(
sen åkte vi hem för att Anders skulle till stan och äta me ngn kompis D:

När jag kom hem så åt jag midda och sen kom Alexandra och jag gick över till henne och började kolla på Glee :D Sen när da va slut så kollade vi på Ävertyraren Thomas Crown :) riktigt bra faktiskt :D



Riktigt bra!!!! <3

puss <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

du har inte ringt mej!! det har du inte, plus.. fick du mitt sms! ;D

2010-08-05 @ 10:53:32
Postat av: huum, huum

tyckte bara att länken var bra! :D ;)

2010-11-06 @ 17:29:19
URL: http://www.blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0